Čo by mohlo zvýšiť návštevnosť vašej obchodnej prevádzky?

Viacerí podnikatelia vlastniaci kamenné predajne prežívali vďaka koronakríze ťažké časy. Keďže sa už viacero opatrení začína uvoľňovať, mnohé sa pomaly púšťajú do otvárania prevádzok.

Ak vás ale aj pred touto krízou trápil nízky počet zákazníkov, ako teda zvýšiť návštevnosť vašej obchodnej prevádzky?

Kvalitné váhy do predajne

Váhy sú súčasťou viacerých obchodných prevádzok, ale aj výrobných hál, či skladových priestorov. V obchodných prevádzkach sa najviac využívajú práve počítacie váhy, ktoré sú určené na počítanie kusov a teda sú určené na rýchle stanovenie presného počtu výrobkov. Ak napríklad vlastníte železiarstvo, potrebujete kvalitné počítacie váhy, ktoré vám stanovia presný počet kusov. Váhy sú vybavené predovšetkým týmito funkciami – tarovanie, kumulácia a nastavenie cieľového počtu kusov. Počítacie váhy sa využívajú aj pri inventúrach.

Okrem počítacích váh je potrebné investovať aj do obchodných váh. Využívajú sa najmä v obchodoch s potravinami – v mäsiarstvach, v predajniach zeleniny.

Ako ale môžu práve kvalitné váhy zvýšiť návštevnosť obchodnej prevádzky? Úplne jednoducho. Keď budú vedieť, že máte plne funkčné váhy, napríklad kvalitnejšie váhy Kern, zaplatia naozaj za to, čo si vybrali. Kaziace sa váhy s nepresným vážením môžu totiž zákazníkov odradiť od ďalšieho nákupu.

Nové reklamné polepy výkladov

Návštevnosť obchodnej prevádzky môže zvýšiť aj nová grafika. Nové reklamné polepy výkladov zaručene prilákajú pohľady okoloidúcich ľudí a môžu prispieť k zvýšeniu návštevnosti predajne. Nezabúdajte postaviť aj stojan s aktuálnou ponukou, zaujímavými zľavami pred vchod do predajne. Tie si okoloidúci vždy všímajú.

Ak chcete, aby návštevnosť obchodnej prevádzky len stúpala, okrem nových reklamných polepov výkladov a kúpy spoľahlivých váh vám odporúčame zainvestovať do nového regálového systému a napríklad aj do modernizácie osvetlenia predajne.

Zdroj obrázka:

Autor: Pumidol / Shutterstock.com

Comments (0)
Add Comment